Infosoft Rendszerház Kft.

Hirdetés
Hirdetés
Nyomtatás E-mail
ErsteBank Hungary Rt.,Budapest

 

2010 -  ERSTE-SUPERSHOP Bankkártya pontgyüjtő rendszer:
  • A SuperShop az egyik legdinamikusabban fejlődő többpartneres törzsvásárlói program Magyarországon. Az Erste SuperShop törzsvásárlói rendszer célja, hogy Erste hitel/bankkártyával történő vásárláskor extra pontokat ad az ügyfélnek a SuperShop kártyájára.

  • Tevékenységek:
    • A bankkártya igénylések feldolgozása.
    • A SuperShop ügyfél, pontgyűjtő számla és „virtuális törzsvásárlói kártya” megnyitásához szükséges SuperShop igénylés a SuperShop részére.
    • Hitelszámla- és bankszámlavezetés, bankkártyás fizetési műveletek feldolgozása.
    • Napi interface biztosítása az Erste által kibocsátott pontok elszámolására.
    • A „virtuális törzsvásárlói kártya” tiltás és/vagy „virtuális törzsvásárlói kártya” pótkártya rendelés az ALOE által biztosított felületen.
    • A „virtuális törzsvásárlói kártya” megszüntetésének kezdeményezése az ALOE által biztosított webservice-en.
  • Oracle, BEA Weblogic alapon készült fejlesztés
Bankkártya elfogadói  felület, POS terminál kereskedői ajánlat- és szerződéskezelő rendszer:
  • A rendszer bevezetésének célja, hogy egységes felületet biztosítson a Bank kereskedői hálózatához kapcsolódó adatok rögzítéséhez, lekérdezéséhez, és az elfogadói hálózatban végzett tranzakciók lekérdezéséhez. Ezzel csökkenthető az adatok többszöri rögzítéséből adódó plusz munka és hibalehetőség, valamint megoldást jelent a különböző rendszerekben tárolt adatok közti eltérés kiküszöbölésére.
2008-2009  Wizzair/Erste Hitel és bankártya pontgyűjtő rendszer:
  • A rendszer célja a Wizz Air márkás bankkártya termékhez kapcsolódó, kártyahasználaton alapuló pontgyűjtési és beváltási modul, illetve az ehhez kapcsolódó funkciók kialakítása az Erste Bank rendszereiben.

  • Pontgyűjtési modulhoz kapcsolódó paraméterezési funkciók:
    • Pontgyűjtési modul paraméterezési feltételrendszer biztosítása
      - Paraméterezett automatikus beváltási események kezelése (automatikus beváltás, számlamegszüntetéshez kapcsolódó beváltási események)
    • Analitikus nyilvántartási funkciók:
      - Számlaszinten analitikus nyilvántartás
      - Tranzakciószintű pontnyilvántartás
      - Számlaszintű pontbeváltási analitika nyilvántartása
      - Adminisztratív funkcióként: Wizz számlaszám módosítása és manuálisan kezdeményezett pontfelírási tranzakció
    • Kommunikáció banki rendszerekkel:
      - Számlaszintű analitika biztosítása Netbank azonosításához (pontegyenleg analitika alapján)
      - Netbankból érkező authentikációs és információs (pontegyenleg és tranzakció-történet) kérések, illetve pontbeváltási kérések feldolgozása
      -  Kivonat interface információtartalmának bővítése
    • Kommunikáció Wizz Air-el:
      -  Pontok Wizz egyenlegre való beváltásának ütemezett kezdeményezése Wizz felé.
  • A rendszer internetes ún. többrétegű alkalmazás. Futtatása böngésző program (pl. Internet Explorer) segítségével történik. A rendszer saját adatbázissal rendelkezik, és kapcsolatban áll más banki rendszerekkel. Oracle, BEA Weblogic alapon készült fejlesztés.
2006-2007: Szállítmánykövetõ rendszer:
  • A rendszer bevezetésének célja, hogy egységes felületet biztosítson a bankkártyák, PIN kódok és TPIN kódok útjának nyomon követésére az igényléstõl az ügyfélhez történõ eljuttatásig, az EBH ügyféllel kapcsolatban álló és központi munkatársai, valamint a Magyar Posta (on-line postahelyek) munkatársai részére.
  • A rendszer internetes ún. többrétegû alkalmazás. Futtatása böngészõ program (pl. Internet Explorer) segítségével történik. A rendszer saját adatbázissal rendelkezik, és kapcsolatban áll más banki rendszerekkel (pl. CMS, Symbols) is.
  • BEA Weblogic alapú fejlesztés
2006- CMRIP Riportoló alkalmazás:
  • Ütemezhetõ banki statisztikák készítése (pl. a hó 5. napjára)
  • Tárolt statisztikák, így kisebb nappali futásidõ
  • Eredmény mentése EXCEL-be
2006: CMS DEBIT kártyarendszer migráció:
  • A bank több platformon mûködõ kártyarendszer összevonása, egységes rendszerre.
2005: Hitelkártya kibocsátásban való aktív részvétel, amely az alábbi tevékenységeket tartalmazza:
  • Tanácsadás: A termék bevezetéséhez szükséges elemzési, rendszerfejlesztési munkák végzése.
  • Teszt koordináció: A teljes kibocsátási folyamat tesztelésének megtervezése, ellenõrzése, a hiteligénylõ rendszertõl a bankkártyák kibocsátásáig
  • Új CMS üzembe állítása, mely elindulásakor a hitelkártyákat, a késõbbiekben a bank teljes kártyaállományát kezeli.
  • CMSF (CMS fióki interfész) megvalósítása XML kommunikáció alapján, BEA Webszervízek, tárolt eljárások segítségével.
  • Fordulónapi kivonta interfész: amely kivonatkészítõ rendszernek biztosítja kivonathoz szükséges megfelelõ formátumú adatokat,
  • SMS interfész: fordulónapi SMS küldésekhez szükséges adatok biztosítása.
2004- MAINTENANCE:
  • Folyamatos CMS/CMSF rendelkezésre állás,
  • Üzleti lekérdezések, hibakeresések, kisebb fejlesztések stb. mûveletek a folyamatos üzleti igényeinek megfelelõen.