| ErsteBank Hungary Rt.,Budapest
   2010 -  ERSTE-SUPERSHOP Bankkártya pontgyüjtő rendszer:Bankkártya elfogadói  felület, POS terminál kereskedői ajánlat- és szerződéskezelő rendszer:
A rendszer bevezetésének célja, hogy egységes felületet biztosítson a Bank kereskedői hálózatához kapcsolódó adatok rögzítéséhez, lekérdezéséhez, és az elfogadói hálózatban végzett tranzakciók lekérdezéséhez. Ezzel csökkenthető az adatok többszöri rögzítéséből adódó plusz munka és hibalehetőség, valamint megoldást jelent a különböző rendszerekben tárolt adatok közti eltérés kiküszöbölésére.  2008-2009  Wizzair/Erste Hitel és bankártya pontgyűjtő rendszer:
A rendszer célja a Wizz Air márkás bankkártya termékhez kapcsolódó, kártyahasználaton alapuló pontgyűjtési és beváltási modul, illetve az ehhez kapcsolódó funkciók kialakítása az Erste Bank rendszereiben.Pontgyűjtési modulhoz kapcsolódó paraméterezési funkciók:              
 Pontgyűjtési modul paraméterezési feltételrendszer biztosítása - Paraméterezett automatikus beváltási események kezelése (automatikus beváltás, számlamegszüntetéshez kapcsolódó beváltási események)
Analitikus nyilvántartási funkciók:- Számlaszinten analitikus nyilvántartás
 - Tranzakciószintű pontnyilvántartás
 - Számlaszintű pontbeváltási analitika nyilvántartása
 - Adminisztratív funkcióként: Wizz számlaszám módosítása és manuálisan kezdeményezett pontfelírási tranzakció
Kommunikáció banki rendszerekkel:- Számlaszintű analitika biztosítása Netbank azonosításához (pontegyenleg analitika alapján)
 - Netbankból érkező authentikációs és információs (pontegyenleg és tranzakció-történet) kérések, illetve pontbeváltási kérések feldolgozása
 -  Kivonat interface információtartalmának bővítése
Kommunikáció Wizz Air-el:-  Pontok Wizz egyenlegre való beváltásának ütemezett kezdeményezése Wizz felé.
A rendszer internetes ún. többrétegű alkalmazás. Futtatása böngésző  program (pl. Internet Explorer) segítségével történik. A rendszer saját  adatbázissal rendelkezik, és kapcsolatban áll más banki rendszerekkel. Oracle, BEA Weblogic alapon készült fejlesztés.  2006-2007: Szállítmánykövetõ rendszer:
A rendszer bevezetésének célja, hogy egységes felületet biztosítson a bankkártyák, PIN kódok és TPIN kódok útjának nyomon követésére az igényléstõl az ügyfélhez történõ eljuttatásig, az EBH ügyféllel kapcsolatban álló és központi munkatársai, valamint a Magyar Posta (on-line postahelyek) munkatársai részére. 
A rendszer internetes ún. többrétegû alkalmazás. Futtatása böngészõ program (pl. Internet Explorer) segítségével történik. A rendszer saját adatbázissal rendelkezik, és kapcsolatban áll más banki rendszerekkel (pl. CMS, Symbols) is.BEA Weblogic alapú fejlesztés 2006- CMRIP Riportoló alkalmazás:
Ütemezhetõ banki statisztikák készítése (pl. a hó 5. napjára) 
Tárolt statisztikák, így kisebb nappali futásidõ 
Eredmény mentése EXCEL-be 2006: CMS DEBIT kártyarendszer migráció:
A bank több platformon mûködõ kártyarendszer összevonása, egységes rendszerre. 2005: Hitelkártya kibocsátásban való aktív részvétel, amely az alábbi tevékenységeket tartalmazza:
Tanácsadás: A termék bevezetéséhez szükséges elemzési, rendszerfejlesztési munkák végzése. 
Teszt  koordináció: A teljes kibocsátási folyamat tesztelésének megtervezése,  ellenõrzése, a hiteligénylõ rendszertõl a bankkártyák kibocsátásáig 
Új CMS üzembe állítása, mely elindulásakor a hitelkártyákat, a késõbbiekben a bank teljes kártyaállományát kezeli. 
CMSF (CMS fióki interfész) megvalósítása XML kommunikáció alapján, BEA Webszervízek, tárolt eljárások segítségével. 
Fordulónapi kivonta interfész: amely kivonatkészítõ rendszernek biztosítja kivonathoz szükséges megfelelõ formátumú adatokat, 
SMS interfész: fordulónapi SMS küldésekhez szükséges adatok biztosítása. 2004- MAINTENANCE:
Folyamatos CMS/CMSF rendelkezésre állás, 
Üzleti lekérdezések, hibakeresések, kisebb fejlesztések stb. mûveletek a folyamatos üzleti igényeinek megfelelõen. |